Visita Londres a la carta

Què voleu saber de Londres? Què voleu conèixer de Londres? On us agradaria anar de Londres? Quins són els vostres interessos i aficions? Penseu en els vostres nens o nenes que us acompanyen… 😉
Per ser més concrets, us agrada visitar els grans museus nacionals o bé preferiu els petits museus, locals o especialitzats?
O bé, no us agraden gens els museus i us inclineu més per passar el temps als carrers, observant i coneixent l’arquitectura, les gents, l’atmòsfera o la història del lloc. Voleu barrejar-vos amb els londinencs, als barris on viuen, treballen i es diverteixen? Voleu fins i tot parlar amb ells?
I, parlant de barris, us agraden les àrees més urbanitzades, amb gentades a les hores punta, els sorolls, les presses de la gent… com la City o el West End…? O bé preferiu els pobles de Londres ? (sí, de veritat… hi ha pobles a Londres!). On trobareu una atmòsfera de ciutat de províncies, tot més verd i més calmat.
O bé voleu immergir-vos al Londres ètnic, aquelles barriades amb alt porcentatge de població de procedencia llunyana i una mica exòtics?
O veniu cercant el Londres més naturalista…? els seus parcs (els reials o els no reials!) i altres espais naturals protegits (fantàstic per als nanos!), el Tàmesi, els canals, les granjes urbanes… O, fins i tot, voleu practicar algun esport?
Veniu a fer ‘shoppping’? Voleu saber quines son les zones més elegants o de moda, on compren les “celebrities” del món i de Londres… O tot el contrari: voleu saber on són els mercats de carrer més populars i econòmics?
O voleu experimentar el menjar londinenc? Des dels millors restaurants amb els xefs més aclamats a nivell mundial, als locals de Pie & Mash, als llocs de les classes populars, o als cafès “italians”… passant per botigues gastronòmiques i pels mercats de pagesos, on trobareu productes “made in London” (o en un lloc molt proper!).
O voleu conèixer els pubs més històrics…
Visiteu Londres a la carta! 😉
Per a complementar els meus serveis, us puc ajudar en la compra de titols de transport i de bitllets d’espectacles i atraccions, en aconseguir un cotxe de lloguer, en l’obtenció de transfers als i des dels aeroports… Igualment, i esperant que sigui necessari us donaré informació i assistència si us calen serveis mèdics així com consulars.
Language: Catalan
Place: Londres
Province: London
Country: Anglaterra
Activity level: Suitable for everyone
Duration Service: 1 dia (10 hores) o 1/2 dia (5 hores)
Price GBP - British pound: Tot el dia: escalat des d'una persona per £60 a 10 persones per £156
Accessibility:
Service Schedule:
Consultar
Not included:
Desplaçaments i àpats.
Image Gallery:

* The published information of the services is updated periodically, but we recommend to check their validity previously.