Un tastet de Barcelona: Tapes tour

Tapes tour
4224

Un tour gastronòmic per a descobrir Ciutat Vella que combina bocins d’història amb tastets de tapes i vins
El gran escriptor Josep Maria de Sagarra deia que per a conèixer una ciutat cal visitar els seus cementiris, els seus bordells i els seus mercats. Doncs bé, durant aquest tour visitarem i gaudirem de dos mercats, explorarem Ciutat Vella, tastarem bon vi, menjarem bones tapes i descobrirem un grapat d’històries i llegendes soprenents.

I és que Barcelona és moltes coses, però santa i virginal no. Durant el tour descobrirem una ciutat gormanda, hedonista i amant dels petits plaers que fan que viure pagui la pena. Un tour molt llaminer farcit d’històries i anècdotes que ens permetrà entendre millor la nostra ciutat.

El tour inclou una visita als mercats de la Boqueria i Santa Caterina
Durant el tour tastarem un got de vi i dues tapes a tres locals amb bona teca i molta història


Language: Català

Place: Barcelona

Province: Barcelona

Country: Espanya

Activity level: Apte per a tothom

Duration Service: 4 h

Price EU - Euro: A consultar

Accessibility:

Service Schedule:

Tots els dies


Not included:

Image Gallery:

* The published information of the services is updated periodically, but we recommend to check their validity previously.