La única Catedral de Barcelona

Catedral de Barcelona nau central
575

Segur que hi has passat mil cops per davant, i pot ser que hi has entrat un centenar de vegades. Però què en saps de la catedral? Saps que la façana no és tan antiga com sembla? Saps que hi fa Santa Elena al cap d’amunt de l’agulla del cimbori? Saps que al segle XVI s’hi va convocar una de les reunions polítiques que es celebraven en aquell moment? Has pujat mai al terrat?

Doncs potser ara és el moment de tornar-hi i mirar-te-la d’una altra manera, no trobes?

Consulta’ns el preu, que dependrà del nombre de participants. El preu que et donarem inclourà la disponibilitat d’un guia habilitat per la Generalitat NOMÉS PER VOSALTRES, l’ús de radioguies individuals per poder seguir les explicacions mantenint la distància de seguretat, l’entrada a la Catedral de Barcelona i l’IVA.

En cas de necessitats de mobilitat específiques, aviseu-nos per tal d’adaptar el recorregut. La pujada al terrat no és accessible i d’altres espais poden tenir una mica de dificultat, però si ho sabem amb temps, podem fer-vos un recorregut adaptat.


Language: Catalan

Place: Barcelona

Province: Barcelona

Country: Espanya

Activity level: Suitable for everyone

Duration Service: 2h

Price EU - Euro: A consultar

Accessibility: People with reduced mobility

Service Schedule:

Visita disponible de dilluns a divendres, de 10'00 a 12'30 i de 15 a 16'00 (la catedral tanca a les 17'00).


Not included:

Image Gallery:

* The published information of the services is updated periodically, but we recommend to check their validity previously.